Ofte stilte spørsmål:

Hvordan vet jeg at min bestilling er gått igjennom?
Du får en e-post med bekreftelse på dette. Dobbeltsjekk gjerne at bestillingen og kontaktinformasjonen er rett.

Jeg har bestilt en feil størrelse, hva gjør jeg?
Kontakt oss på e-post: laurbaerbarn@gmail.com eller ring på tlf nr: 57118060

Kan jeg sende varer i retur?
Ja, det kan du. Så lenge den er i samme stand som da du mottok den kan du returnere den og du får penge tilbake. Kjøper dekker kun forsendelsesutgiftene selv, men får returnert pengene for varen(e) få virkedager etter at den er mottatt.

Jeg har enda ikke betalt for orderen min, men vil returnere deler av den. Skal jeg betale hele eller deler av bestillingen?
Her kan du velge hva som er best for deg. Enten betaler du hele og får returnert pengene for de varene du ikke ønsker. Eller du betaler kun for de varene du ønsker å beholde.

Kan jeg avbestille min ordre?
Ja det kan du. Send oss en e-post og vi ordner resten. Men dersom pakken allerede er sendt, må du nok dessverre sende den i retur når du mottar den.

Får dere inn flere av de varene hvor det står «utsolgt?».
De fleste varer som selger godt vil vi alltid få inn igjen. Men hvis det er sesongvarer er det ikke sikkert det er mulig å anskaffe. Kontakt oss gjerne på e-post dersom det er noen spesielle varer du er ute etter, så gir vi deg et konkret svar.

Jeg finner ikke varen dere reklamerer for på instagram.
Noen ganger legger vi ut varer som snart skal komme, fordi mange er interessert i å vite hva vi får inn av sesongvarer. Da skal dette stå under bildet til informasjon. Noen ganger leveres varer fra leverandører senere enn antatt, andre ganger tidligere. Så det er ofte litt vanskelig å gi konkrete datoer. Men er det noe spesielt du er ute etter, ikke nøl med å ta kontakt.

Sender dere til utlandet?
Nei, vi sender kun til Norge. Vi ønsker etterhvert å utvide til Norden - men foreløpig er ikke dette mulig.

Har du problemer med betaling? Kontakt oss på: 57118060

Når kan jeg forvente å få min vare?
Bestiller du varen din før kl 11.00 sender vi den samme dag. Ellers så sender vi den første virkedag (man-fre). Normalt sett har du pakken 1-5 dager etter bestilling, avhengig av veistrekning.

Dersom det av en eller annen grunn kan ta lengre tid, vil du få informasjon om dette per e-post. Dette er ikke vanlig, men kan forekomme. Lurer du på hvor pakken din blir av, ta gjerne kontakt med oss så finner vi ut av det.